HEM AKADEMİK HEM EKONOMİK VIP ÖZEL BİREBİR YÜZ YÜZE ÖRGÜN BİR EĞİTİM |
---|
Daha önceden İngilizce bilmeyen öğrencilerimize, günlük hayatlarında iletişim kurabilmelerini, yol tarif edebilmelerini ve mektup arkadaşı ile çok basit düzeyde iletişim kurabilmelerini sağlayacak dilbilgisi yapıları ve kelime bilgisi bu seviyede verilir. Başlangıç düzeyinde hafta içi yoğun, akşam ve gece sınıflarımız ile hafta sonu sabah, öğle ve akşam sınıflarımızda verilen derslerde New-Headway Elementary kitabı işlenmektedir.
Bu seviyede öğrenim gören bir öğrenci temel olarak geniş zaman ve geçmiş zamanda cümle kurmayı öğrenmektedir. Bunun yanısıra, isim, sıfat, zamir, zarf ve edat gibi kelime türlerinin cümle içindeki kullanımları konusunda alıştırmalar yapan öğrencilerimiz kendilerini daha rahat ifade etmeye başlamaktadır. Sıfatların derecelendirilmesi ve nesneler arasında karşılaştırma gene bu kurda öğrenilmektedir.
Bütün bu dil bilgisi konularının yanında bu seviyeyi bitiren bir öğrenci kendini, arkadaşlarını veya ailesini tanıtmayı, hobilerini, alışkanlıklarını, günlük yaşantısını anlatmayı, bulunduğu ortamı veya evini, odasını, işyerini tasvir etmeyi, yapabildiği veya yapamadığı şeyleri söylemeyi, geçmiş yaşantısını, en son gittiği tatili anlatmayı, kibar bir şekilde soru sormayı, yemek ısmarlamayı, yön tarif etmeyi ve nesneler, insanlar veya ülkeler arasında karşılaştırma yapmayı öğrenmektedir. Bu konularda öğrenciler çok rahat iletişim kurabilmekte ve konuşabilmektedir.
Bütün bu becerilerinin yanında öğrencilerimiz farklı kültürlerin yemek alışkanlıkları, farklı kişilerin öz geçmişleri hakkında konuşmayı veya yazmayı, mektup yazma konusunda gerekli olan yazma becerisini ve kelime dağarcığını eğitim boyunca edinmektedirler. Bu seviyede dersleri düzenli takip eden ve devamsızlık yapmayan öğrencilerimiz birinci kuru başarıyla tamamlamakta ve basit düzeyde iletişim kurabilmektedirler.
Bu Seviye Avrupa Normlarında A1 Seviyesini Karşılamaktadır.
Dinleme :Benimle, ailemle ve yakın çevremle ilgili tanıdık sözcükleri ve çok temel kalıpları, yavaş ve net konuşulduğunda anlayabilirim.
Okuma :Katalog, duyuru ya da afiş gibi yazılı metinlerdeki bildik adları, sözcükleri ve çok basit tümceleri anlayabilirim.
Karşılıklı Konuşma :Karşımdaki kişinin söylediklerini daha yavaş bir konuşma hızında yinelemesi ve söylemek istediklerimi oluşturmada bana yardımcı olması koşuluyla, basit yoldan iletişim kurabilirim. O anki gereksinime ya da çok bildik konulara ilişkin alanlarda basit sorular sorabilir ve cevap verebilirim.
Sözlü Anlatım :Yaşadığım yeri ve tanıdığım insanları betimlemek için basit kalıpları ve tümceleri kullanabilirim.
Yazılı Anlatım :Kısa ve basit tümcelerle kartpostal yazabilirim. Örneğin; Tatil kartpostalıyla selam göndermek gibi. Kişisel bilgi içeren formları doldurabilirim Örneğin: Otel kayıt formuna isim, uyruk ve adres yazmak gibi.
Temel yapıları öğrenen öğrencilerimize, önemli dilbilgisi yapılarının öğretildiği seviyedir. Bu düzeyde, öğrenci İngilizce ile artık daha güzel iletişim kurabilmekte ve kendini daha rahat ifade edebilmektedir. New Headway Pre - Intermediate kitabının bitirildiği bu kurda öğrencinin kendine olan güveni artmaktadır.
Öğrenciler, Pre-Intermediate kuruna sıfatların kullanımlarını tekrar ederek başlarlar. Bu konu ile artık nesneler, ülkeler ve kişiler arasında daha rahat karşılaştırma yapabilmektedirler. Bu seviyeye birinci ve ikinci seviyelerde öğrenilen konuların tekrarı ile başlanmaktadır. Bu tekrarlar ile öğrenilen konular daha iyi pekiştirilmekte, ünlü kişilerin yaşam tecrübeleri ile ilgili okuma parçaları rahatlıkla okunmakta ve anlaşılmaktadır. Üçüncü seviyede öğrencilerimiz İngilizce'nin işlevsel olarak kullanımını da öğrenmektedir. Artık rahatlıkla zor durumda olan veya hasta olan bir insana tavsiye verebilmekte, zorunluluklarını rahatlıkla ifade edebilmekte ve gelecekle ilgili olasılıklardan ve koşullara bağlı olan durumlardan söz edebilmektedirler. Öğrenciler rahat bir şekilde yaşam tecrübelerinden söz ederken aynı zamanda geçmişteki alışkanlıkları ile ilgili de çok rahat konuşabilmektedirler.
Bu seviye öğrencilerimizin İngilizce'nin temel dilbilgisi konularını tamamladığı seviyedir. Bu seviye bittiğinde öğrencilerimiz, konuşmaları üçüncü kişilere aktarılabilmekte, edilgen cümleler kurabilmekte, geçmişte yapılan etkinlikleri zaman sırasına göre anlatabilmektedirler. Artık hayallerimizi anlatmak daha kolaydır. Bu seviyede tarihi kişiliklerin kahramanlıklarıyla, insanların yaşadıkları ilginç tecrübelerle, ilginç hikayelerle ve önemli tarihi olaylarla ilgili okuma parçaları okunmaktadır.
Bu seviyeyi başarıyla bitiren öğrencilerimiz diğer seviyeye geçebilirler ve daha rahat bir şekilde iletişim kurarak kendilerini ifade edebilmektedirler.
Bu Seviye Avrupa Normlarında B1 Seviyesini Karşılamaktadır.
Dinleme :İş, okul, boş zaman vb. ortamlarda sürekli karşılaşılan bildik konulardaki net, standart konuşmanın ana hatlarını anlayabilirim. Güncel olaylar ya da kişisel ilgi alanıma giren konularla ilgili radyo ve televizyon programlarının çoğunun ana hatlarını yavaş ve net olduğunda anlayabilirim.
Okuma :Meslekle ilgili ya da günlük dilde en sık kullanılan sözcükleri içeren metinleri anlayabilirim. Kişisel mektuplarda belirtilen olay, duygu ve dilekleri anlayabilirim.
Karşılıklı Konuşma :Dilin konuşulduğu ülkede seyahat ederken ortaya çıkabilecek bir çok durumla başa çıkabilirim. Bildik, ilgi alanıma giren ya da günlük yaşamla ilgili (Örneğin; aile, hobi, iş, yolculuk ve güncel olaylar gibi) konularda hazırlık yapmadan konuşmalara katılabilirim.
Sözlü Anlatım :Hayallerimi, umutlarımı, isteklerimi ve olayları betimlemek için çeşitli kalıpları yalın bir yoldan birbirine bağlayabilirim. Düşünce ve planlara ilişkin açıklamaları ve nedenleri kısaca sıralayabilirim. Bir öyküyü anlatabilirim, bir kitap ya da filmin konusunu aktarabilirim ve izlenimlerimi belirtebilirim.
Yazılı Anlatım :Bildik ya da ilgi alanıma giren konularla bağlantılı bir metin yazabilirim. Deneyim ve izlenimlerimi betimleyen kişisel mektuplar yazabilirim.
İngilizce'nin temel dilbilgisi yapılarını ve en çok kullanılan kelimelerini öğrenen öğrencilerimiz, Bu seviyede artık öğrendiklerini pekiştirmeye başlamaktadır. Daha çok okuma ve dinleme çalışmalarının yapıldığı bu seviyede İngilizce'yi kullanmak artık biraz daha rahat olmaktadır. Bu düzeyde New Headway Intermediate kitabını işlenmektedir.
Zamanların tekrarı ile başlanan dördüncü kurda yoğun okuma parçaları ile öğrenilen konular pekiştirilmektedir. Bu kurda öğrencilerimiz öğretmenleri ile birlikte daha çok konuşma ve okuma alıştırmaları yaparak yabancı dil kullanımını en üst düzeye çıkarmaktadırlar.
Dilbilgisi konuları arasında geçmiş zaman, gelecek zaman, şimdiki zamanın farklı kullanımları, sıfatlar, fikirlerimizi ve tercihlerimizi anlatmak için kullanılan kalıplar, olasılık ve varsayımları ifade etme biçimleri, bağlaçlar, edilgen yapılar, alışkanlıkların ifade edilmesi için gereken cümle kalıpları gibi konular işlenmektedir.
Kelime bilgisi ise, sıfatlar, duyguların ifadesi, boş vakit aktivitelerini anlatma, kişileri tasvir etme, gazete küpürleri hakkında konuşma, eğitim, ev içi etkinlikler, yaşam devreleri, hobiler, telefonda konuşma, alışveriş, hava durumu, ölçüler, suç ve kanun, ulaşım, yiyecek ve içecek, sağlık gibi konularda okunan okuma parçaları ve yapılan alıştırmalar ile geliştirilmektedir.
Bu konularda öğrenilen kelimeler, kişisel hatıralarımız, televizyon programları, gazetelerden seçilen hikayeler, eğitim, yönetim şekilleri ve iş tecrübeleri, gelenekler, tatil ve sanat gibi değişik konularda okunan metinler ile pekiştirilmektedir.
Farklı konularda öğrenilen kelimeler, okunan parçalar ve yapılan tartışmalar ile öğrencilerimiz daha güvenli bir şekilde iletişim kurabilmektedirler.
Bu Seviye Avrupa Normlarında B2 Seviyesini Karşılamaktadır.
Dinleme :Güncel bir konu olması koşuluyla uzun konuşma ve sunumları anlayabilir, karmaşık tümcelerle yapılan tartışmaları takip edebilirim. Televizyon haberlerini ve güncel olaylara ilişkin programların çoğunu anlayabilirim. Standart dilin kullanıldığı filmlerin çoğunu anlayabilirim.
Okuma :Yazarların belirli tutum ya da görüşü benimsedikleri, güncel sorunlarla ilgili makaleleri ve raporları okuyabilirim. Çağdaş edebi düzyazıyı anlayabilirim.
Karşılıklı Konuşma :Öğrendiğim dili anadili olarak konuşan kişilerle anlaşmayı mümkün kılacak bir akıcılık ve doğallıkla iletişim kurabilirim. Bildik konulardaki tartışmalarda, kendi görüşlerimi açıklayıp destekleyerek etkin bir rol oynayabilirim.
Sözlü Anlatım :İlgi alanıma giren çeşitli konularda açık ve ayrıntılı bilgi verebilirim. Çeşitli seçeneklerin olumlu ve olumsuz yanlarını ortaya koyarak bir konu hakkında görüş bildirebilirim.
Yazılı Anlatım :İlgi alanıma giren çok çeşitli konularda anlaşılır, ayrıntılı metinler yazabilirim. Belirli bir bakış açısına destek vererek ya da karşı çıkarak bilgi sunan ve nedenler ileri süren bir kompozisyon ya da rapor yazabilirim. Olayların ve deneyimlerin benim için taşıdıkları önemi ön plana çıkaran mektuplar yazabilirim.
İngilizce'nin daha akıcı bir şekilde kullanılması hedeflenir.
Yoğun bir çalışmaya eşlik eden güncel ve ilgi çekici okuma parçaları ile donatılmış bir çalışma kitabı ve ders kitabı ile öğrenci İngilizce öğrenimini en güzel şekilde tamamlamaktadır.
Kapsamlı okuma parçalarının içinde pekiştirilen dilbilgisi konuları daha iyi anlaşılmaktadır. Artık dilin işlevsel ve durumsal kullanımı üzerinde durulmaktadır.
İnsan ilişkileri, fiziksel problemler, toplumsal davranışlar, iletişim bozuklukları, çevremizdeki kültür varlıkları, tatiller, mektup türleri, renk körlüğü, politika, zamanı verimli kullanma, ilginç insanlar, çalışma ortamları, unutkanlık, dürüstlük, askerlik, geleceği tahmin etme gibi konularda kelime bilgisi, ilginç okuma parçaları ile pekiştirilip dersler eğlenceli ve verimli bir şekilde işlenmektedir.
Bu Seviye Avrupa Normlarında C2 Seviyesini Karşılamaktadır.
Dinleme :İster canlı ister yayın ortamında olsun, hiçbir konuşma türünü anlamakta zorluk çekmem. Sadece normal anadili konuşma hızında ise, aksana alışabilmem için biraz zamana ihtiyacım olabilir.
Okuma :Kullanım kılavuzları, uzmanlık alanına yönelik makaleler ve yazınsal yapıtlar gibi soyut, yapısal ve dilbilgisel açıdan karmaşık hemen hemen tüm metin türlerini kolaylıkla okuyabilir ve anlayabilirim.
Karşılıklı Konuşma :Hiç zorlanmadan her türlü konuşma ya da tartışmaya katılabilir; deyimler ve konuşma diline ait ifadeleri anlayabilirim. Kendimi akıcı bir şekilde ifade edebilir, anlamdaki ince ayrıntıları kesin ve doğru bir biçimde vurgulayabilirim. Bir sorunla karşılaşırsam, geriye dönüp, karşımdaki insanların fark etmelerine fırsat vermeyecek bir ustalıkla ifadelerimi yeniden yapılandırabilirim.
Sözlü Anlatım :Her konuda bağlama uygun bir üslupla ve dinleyenin önemli noktaları ayırt edip anımsamasına yardımcı olacak şekilde konuşmamı etkili ve mantıksal bir şekilde yapılandırabilir, açık, akıcı bir betimleme ya da karşıt görüş sunabilirim.
Yazılı Anlatım :Uygun bir üslup açık, akıcı metinler yazabilirim. Okuyucunun önemli noktaları ayırt edip anımsamasına yardımcı olacak etkili, mantıksal bir yapılandırmayla bir durum ortaya koyan karmaşık mektuplar, raporlar ya da makaleler yazabilirim. Meslekî ya da edebî yapıt özetleri ve eleştirileri yazabilirim.
Güvenli konuşma yeteneği, uluslar arası iş dünyasında çok önemlidir. İş toplantılarının kendine özgü dili, öğrencilerin yeteneklerini bu alanda geliştirmelerini zorunlu kılmaktadır. Bu program iş ilişkilerinde kullanılan fonksiyonel İngilizce'yi öğreterek kişinin iş yaşamında daha başarılı ve lider konuma gelmesini amaçlamaktadır.
Öğrencilere topluluk içinde kendilerini dinletmeyi sağlayacak becerilerin kazandırılmasına ağırlık verilen bu kurda, mektup yazma, telefonla konuşma, toplantı dili, rapor sunuşları gibi konular işlenmektedir. Bu programlarda ayrıca film izleme saatleri ile öğrencilerin yabancı dilde izledikleri filmlerle ilgili tartışmalara katılıp fikir alışverişinde bulunmaları sağlanmaktadır.
İleri düzey İngilizce bilgisi ile yapılan tartışmalara katılarak hem kendinizi geliştirme fırsatı bulacak hem de kendinize olan güvenin artmasını sağlayacaksınız.
Bu sınıflarda yapılan pratik çalışmalar ile öğrenciler öğrendikleri yabancı dili daha güvenli bir şekilde kullanmaktadırlar.
Okula devam eden öğrencilerin programı İngilizce yi sevdirme ve temel bilgileri verme amacıyla hazırlanır.
Okula devam eden öğrencilerin programı okullarındaki ingilizce müfredatına paralel olarak hazırlanır.
Kolejlere, Anadolu Fen liselerine ve Özel okullara yönelik,
Bu okullara devam eden öğrencilerin ingilizce dersi ile ilgili problemlerini ortadan kaldırmak amacıyla oluşturulan her okulun kendi müfredatına paralel hazırlanan takviye programdır. Özel ya da küçük gruplarla yapılan derslerde öğrencilerin zayıf oldukları konulara ağırlık verilerek ders hazırlanır.
Yaş Grupları :Bu yaşlarda bir yıllık yaş farkı bile çocuğun kavrayışında, duygu dünyasında ve davranışlarında önemli bir fark yarattığı için dersler mümkün olduğunca küçük gruplarla ve aynı yaş grubundan öğrencilerle veya bire bir yapılır.
Öğrenci Gelişim Raporu :Eğitim süreci içinde düzenli hazırlanan raporlar öğrencinin derslerde gösterdiği performans ve kaydettiği ilerlemeyle ilgili velinin sürekli bilgi almasını sağlar.
Program süresi :Öğretim yılı süresince devam edecek bir program oluşturulabileceği gibi, öğrencinin İngilizcedeki problemlerini düzeltmesinde yardımcı olacak kısa süreli ve belirli konuları kapsayan programlar da oluşturulabilir. Bu programların içeriklerine öğrenci ve veliyle yapılan görüşme sonrasındaki seviye tespit sınavı ve yapılan birkaç dersten sonra karar verilir.
Okul öğretmeni ve aileyle işbirliği :Öğrencinin derslerinde sürekli sorun yaşanmaya devam ediyorsa, tarafımızdan öğrencinin okuldaki İngilizce öğretmeni veya öğretmenleriyle bağlantı kurularak ebeveynlerinde katıldığı bir görüşmede soruna hep beraber çözüm bulma yoluna gidilir.
Öğrenciyi okuldaki İngilizce derslerinde daha katılımcı olmaya sevk etmenin yanısıra, öğrencilere İngilizcenin temelini sağlam bir şekilde vererek öğrenmenin ne kadar zevkli olduğunun farkına vardırılıp, çocukların bu dili sevmesini sağlamaktır. Derslerde oyun ve şarkılar kullanılarak eğlenerek öğrenmeye teşvik edilir böylece okuldaki derslerinde daha ilgili ve aktif öğrenciler yetiştiririz.
İlköğretim çağındaki çocuklar için İngilizce Eğitimine özel bir hassasiyet gösterilmektedir. Yabancı dil eğitimine küçük yaşlarda başlandığı takdirde alınacak sonucun, ileri yaşlarda başlayanlara oranla çok daha başarılı olduğu bir gerçektir. Türkiye’de İlköğretim çağındaki çocuklarımızın yabancı dil eğitimi okulda başlamakta olup maalesef yeterli düzeyde değildir.
Eğitimine yeterli özen gösterilmemektedir. Bu gerçeklerden yola çıkarak; çocuklarımızın İngilizce eğitimini kusursuz almaları hedeflenmiştir. Eğitim Metodu' nun yanında , aldıkları eğitimi de destekleyerek daha iyi bir İngilizce eğitimi sunmaktadır. Eğitimler sonunda çocuklarımızı daha iyi bir gelecek ve başarılı bir kariyer beklemektedir. İngilizceyi hatasız öğrenecektir, Okul derslerinde başarısı artacaktır, Dil öğreniminde kendine güveni artacaktır, Arkadaş çevresinde prestijli olacaktır, İletişim kurmakta daha rahat olacaktır, Dil ile beraber farklı kültürleri de öğrenecektir
Tüm bu özellikleri eğlenceli ve interaktif ortamlarda uzman eğitim kadromuz eşliğinde kazanacaktır.
Bu programın amacı belirli seviyedeki öğrencilere ‘’ İş İngilizcesi ’’ kavramlarını öğretmektir. Bu program tamamen interaktif ve konuşmaya yönelik yürütülür. Amaç öğrencinin kendini ifade etmesine olanak sağlamak , güven kazandırmak, iş hayatında kullanılan kavramları öğretmektir. Program sonunda eğitim verdiğimiz kişiler alttaki özellikleri kazanmış olur.
Human Resources (İnsan Kaynakları) Programın Amacı: İnsan Kaynakları bölümü çalışanlarının alanları hakkında orta seviye İngilizce bilgisine ulaşmalarını ve İnsan Kaynakları terminolojisine vakıf olmalarını sağlamak.
Programın amacı : Pazarlama iletişimi alanlarında çalışanların orta seviye İngilizce bilgisine ve alanları hakkındaki terminolojiye vakıf olmalarını sağlamak:
Programın İçeriği :
Sektördeki çeşitli kurumların personelinin ve yönetici kadrosunun İngilizce eğitimini vermektedir. Kurumlarla yapmış olduğumuz çalışmalar kurumların isteklerine göre verilmektedir. Yoğun çalışma temposundan dolayı kursa gitmeye imkan bulamayan veya kendisini, çalışma arkadaşları ile doğal iş ortamında daha rahat hissedebileceğini düşünenler için şayet kurumlar bizlere eğitim verebileceğimiz uygun ortam sağlarlarsa, kurumların kendi yerlerinde de eğitim verilmektedir. Kurum tarafından istendiği takdirde, kurs bünyesinde de kurum personeline eğitim verilmektedir. Kurumsal çalışmalarımızda kurumların isteklerine göre Genel İngilizce veya Mesleki İngilizce dersleri verilmektedir.
Şirketlere Özel "Yabancı Dil Eğitim Partnerliği"
kurumsal eğitim çözümleri konusunda hizmet verdiğimiz firmaların herbirini artık bir iş ortağı olarak görmekteyiz. Bu anlayışla Yabancı Dil Eğitim Partnerliği çerçevesinde her türlü ihtiyaçlarına çözümler üretme noktasında, ücretsiz danışmanlık hizmetlerimizi sunmaktayız.